Fatma Nur

Fatma Nur
İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasına bırakmalı.
Reklam
Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki mâkul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakiki sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız. Bu da hodbinliğimizden doğar efendim.
En hazımlı insanın bile kabul edemeyeceği bazı şeyler vardır.
Büyüdükçe kendi kusurlarıma daha anlayışlı yaklaşmak yerine daha fazla sıkıntı yaşıyor ve acı çekiyordum.
İşin en acı kısmı, fark edişimdi.
Reklam