*Kitabın en komik kısmı cuma'nın tüfekle konuşup ondan,merhamet,kendini öldürmemesini istemesiydi:D
*Sonu hakkında da;
Çok saçma bitti adam adaya düşünce 26 yaşındaymış e 27 yıl geçirmiş bude 53 yaş yapar bide 7 yıl evlenmiş vs 60 yaşında bir bey baba daha ne macera atlatacak bu adam sonunun daha güzel bitmesini isterdim denk geldiği yerde ikinci kitabı alacağım çünkü annem çok beğendi.
*Bide şey cuma ile aralarında dostluk olduğunu değilde efendi-köle ilişkisi olduğunu söylemelerini çok üzdü beni ama oraları görmezden geldim onların arkadaş olduğunu farz ediyorum