Uçurum gibi büyür içimde hasretin.. Ve ben seni, var olmanın sınırında, yok olmanın ötesinde sevmişim. Seni, kaburgamın altın parçası.. Seni, dişlerinde elma kokusu.. Bir daha hangi ana doğurur bizi? Kendine iyi bak. Bir daha hiçbir ana doğurmaz seni; bir daha hiçbir cihan bulamaz seni. Gelgelelim, beter bize kısmetmiş. Ölüm böyle altı okka koymaz adama. Haberin var mı taş duvar? Demir kapı, kör pencere, yastığım, ranzam, zincirim Uğruna ölümlere gidip geldiğim, Zulamdaki mahzun resim, Haberin var mı? Sus, kimseler duymasın, Duymasın, ölürüm ha. Yokluğun, cehennemin öbür adıdır. Üşüyorum, kapama gözlerini.. Ahmet Arif
Konudan konuya atlamak denilince de ben (:
Misafir-Sin I (İşaret V) Sindirimi biraz zorlayıcı ve zaman alıcı olduğundan biraz ara vermiştim. Çok lezzetli bilgileri var, yemek için sabırsızlık yaratsa da sadece okuyup geçmek için okumak istemiyorum: Açgözlülüğün de bir sınırı olmalı. (: Açtığım arayı kapatmanın vakti geldi. Bu sefer nasıl bir farkındalık katacak? Bir sonraki kitapta neler olabileceğini artık tahmin bile edemiyorum. Çünkü kaldığım yerde yükseklik korkum dahi oluşmaya başlamıştı: Yetişememiştim. Ve öğrendiklerimin zorlayıcı tarafıyla da yüzleşmiştim. Gerçekten bazı şeyleri kaldırmak çok zordu: Sadece bilmekle yetinebiliyorsanız size zor gelmez. Ama kendinize ve yaşamınıza katma prensibiniz varsa zorlayıcı yanı orada çünkü her şeyi paramparça edip darmadağın hâle getirdi. Bir yandan eskisinden daha iyi bir oluşum yapmak için fırsatken öbür yandan hiçlik ve kaybolmuşluk hissi de veriyor. Ya da kafayı yiyebilecek hissi. Çünkü kaldırmanın zorluğu burası. Sakinlikle, yavaş yavaş, sağlam ve bir şeylerden eminlik sağlayarak gidilmesi lazım. Bu mesela altyapısı olmayan ya da altyapı oluşturmamış insanların dördüncü gözü açılmadan önce üçüncünün açılması gibi: Zihni ya da yüreği pislik içindeyse gözü ne görür sizce? Veya çocuk kadar saf olmadan bir şekilde açarsa nereyi görecek? Kılavuzunu okumadan kullanmaya çalışması yanlış düğmeyle basmasıyla başına ne açabilir? Veya bazı çocuklar da köprü görevi görebilirken siz bilmeden onları nasıl yönlendireceksiniz? Korkmamalarını ya da anormal olmadığını nasıl sağlayacaksınız? Kaçık, büyücü, içine cin girdi muamelesi yapıp üç buçuk atmanızla birlikte ona da üç buçuk attırmanız en olası. Günümüzdeki çoğu çocuk, yetişkinlerden daha yüksek idrakli ama doğru düzgün yönlendirilme sağlanmıyor ve o yüksek enerjiler akmadığı için depresyona ya da başka şeylere meyilleniyor. Nasıl
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dün seni sevdim. Bugün de seviyorum. Öbür gün borcum olsun. Yaşarsam sözz, yine seni seveceğim.. Nazım Hikmet Ran
Alıntı
Ateşin bir tarafından girip öbür tarafından çıkacaksın sapasağlam olarak. Ateş yakacak bir şey bulamayacak sende: İşte İbrahim olmak bu." Sezai Karakoç
Tahliye Tutanağı
Adresimi ilk unutan ben olmadım Ev bunu benden önce öğrendi Sen gelmeyince Koridor Her akşam biraz daha uzağa taşındı Bana uğramadığın her gün Evimin bir odası Kendi kapısını söktü Kapılar Açılmayı değil Beklemeyi öğrendi Ben ise Aynı anahtarı Her gün başka bir cebimde aradım Çünkü insan Kaybettiği kişiyi değil Önce kendine açılan yolu karıştırıyor Kalbim dediğim yer Artık dört duvardan ibaret değil Orada Kapı olmayı reddeden eşikler Pencereye dönüşememiş boşluklar Ve yıllardır aynı tavana asılı duran İsimsiz bir anahtar var
Bir arkadaşım demişti eskiden ama çok eski değil neyse birisi var ailemden çok detaya girmicem bu kişiden ben daha iyiymişim hani olgunluk filan daha psikolojim iyiymiş olgunluğu bilemem de psikolog olarak ondan daha çöküküm o ne yaşıyor bılmıyom ama şunu bilmiyom ki benim içimde çok büyük fırtınalar kopuyor ve dışarıya ne yansısın ne de dışarıya o fırtınayı taşımıyım diye birde de onun savaşını veriyom şu yaşta kaç tane içimdeki savaşla çatıştım bir bilseler demezlerdi ama mutlu oldum en azından bir tek ben savaşıyom başka kişilere bu yükü ne gösteriyom nede taştıyom bu konuda sevinmedim değil bir tane daha birşey diycem o da diğer iletimi ne olacak çünkü öbür türlü uzun olucak tabi unutmayıp yazarsam