ilkay yıldırım

ilkay yıldırım
@ocean3
bak, yine özlüyorum seni. bu itiraf edilmemiş bir yalnızlıktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ağlama bebeğim, her şeyi nefret edecek kadar çok sevdim. artık beni terk edemezsin.
Sayfa 33
Edebiyat
nerem varsa insan kalan... işte orası acıtıyor.
Sayfa 9
Edebiyat
Kendine tapmayan kişi daha doğmamıştır. Yaşayan her şey kendisini çok sever; hayatın derinlikleriyle yüzeyini kasıp kavuran dehşet başka türlü nereden gelebilirdi ki? Herkese göre evrendeki tek sabit nokta kendisidir. Eğer bir insan bir fikir için ölürse, bunun nedeni fikrin onun fikri olmasından, onun hayatı olmasındadır.
Sayfa 61
Edebiyat