Şev

Şev
@oceandblue
O, beni başımdan geçen tehlikeler için sevdi, Ben de onu, anlattiklarima acıdı diye. (Saçmalık)
Sayfa 20 - Othello·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne hepimiz efendi olabiliriz, Ne de her efendi kendine bağlı birini bulabilir. Nice görev delisi, diz kıran salak görürsünüz, Sürtünüp kölelik etmekten vazgeçmez hiçbir zaman, Boğaz tokluğuna ömrünü tüketir sahibinin eşeği gibi, Bir kocamaya görsün kolundan tutup atıverirler, Bence bu erdemli salakların hepsini kırbaçtan geçirmeli, Bir de bunların başka cinsi vardır, Ilk bakışta işinin tam adamı gibi görünürler, Oysa hep kendi çıkarlarını düşünürler, Hizmet gösterilerinde bulunup efendilerine, Kendi kazançlarını gözetip ceplerini doldururlar, Sonra da efendilerini bırakıp kendilerinin efendisi olurlar. İşte akıllı diye ben bunları derim
Sayfa 2 - İago·Kitabı okudu

Şev

, bir kitap okudu
6/10
·160 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
Okunma: 20 Ocak 2023 00:00
·
2023 1. kitabı
William Shakespeare
8.2/10 · 26,8bin okunma

Şev

, 2023 okuma hedefini ekledi.
2023 OKUMA HEDEFİ
2/35 kitap - %6 tamamlandı
2 kitap okudu
35 kitap
224 sayfa
0 inceleme
6 alıntı
Yalnızlığın içinde günlerimizi izledin, uyanıklığın içinde uykumuzun aglayışını ve gülüşünü dinledin.