NoName

NoName
@odeymez
Ben öyle bilirim ki yaşamak berrak bir gökte çocuklar aşkına savaşmaktır.
Rızık takdir edildiği kadardır,esas olan o vaktin kadrini kıymetini bilmek,onu değerlendirmektir.
Reklam
Minarede "ölü var!" diye bir acı salâ... Er kişi niyetine saf saf namaz...Ne âlâ! Böyledir de ölüme kimse inanmaz hâlâ! Ne tabutu taşıyan,ne de toprağı kazan...

NoName

, bir kitap okudu
Puan vermedi·282 syf.·
106 günde okudu
·
2025 7. kitabı
Matt Haig
8.2/10 · 98,4bin okunma
Gençlik... Gelip geçti... Bir günlük süstü; Nefsim doymamaktan dünyaya küstü. Eser darmadağın,emek yüzüstü; Toplayın eşyamı,işim acele!