NoName

NoName
@odeymez
Ben öyle bilirim ki yaşamak berrak bir gökte çocuklar aşkına savaşmaktır.
Her ağızda, her telde,fânilik dırıltısı Sonunda tek bir şarkı,tabutun gıcırtısı...
Reklam
Akıl, akıl olsaydı ismi gönül olurdu; Gönül, gönlü bulsaydı bozkırlar gül olurdu.

NoName

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
22 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2025 23:38
·
2025 6. kitabı
Abdullah Galib Bergusi
9.4/10 · 6,3bin okunma
Yol gerçekten insanın içinde başlıyor.
Puan vermedi·160 syf.··
2025 5. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 22 Mayıs 2025 08:27
Günümüz insanının en büyük problerimden biri hep gelecek ile kaygilaridir; iş sahibi olabilecek miyim, işte yaşım geçiyor evlene bilecek miyim gibi vs.vs. Bu kitabı okuduktan sonra gerçekten negatif düşüncelerden ariniyorsunuz ve bir kez daha gerçekten iyi anlıyorsunuz ki bilinçaltı insan mekanizmasının her şeyi,beyni direkt etkileyen,olumlu ve olumsuz düşüncelere sürükleyen en önemli şey.İste bu yüzden lütfen bilinç altınıza hep olumlu mesajlar ile gönderin ki hayatınızda güzel olsun.Son olarak kitabın sonunda ki bir alıntıyi paylasacam hayatımızi hep bu cümleye göre idame ettirelim. "Bugün hava çok güzel ama yarın yağmurluymuş" yerine "Yarın yağmurlu olsa da bugün hava çok güzel" deyin. Yani kısacası anın tadını çıkarın geçmişteki yapıp veya yapmadığımiz şeylerin pişmanlık duygusu ve gelecek kaygısı ile kısacık ömrümüzü heba etmeyelim.
Yol Senin İçindeKinsun · Destek Yayınları · 20213,154 okunma
Şunu da bil ki dünyadaki bütün karanlıklar,çok küçük bir mumun ışığını ve nurunu dahi söndürmeye kâdir değildir.
Reklam