"Üzüntün geçince de (bütün üzüntüler bir
gün geçer) beni tanıdığına sevineceksin. Her zaman benim dostum olacaksın. Benimle birlikte gülmek isteyeceksin. Kimi zaman, sırf bu keyfi yaşamak için pencereni açacaksın. Sonra dostların, senin gökyüzüne bakıp güldüğünü görünce çok şaşıracak. O zaman onlara, "Evet, yıldızlar beni hep güldürür!" diyeceksin. Onlarsa seni deli sanacaklar. Böylece sana eğlenceli bir oyun oynamış olacağım..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her insanın yıldızları vardır, ama hepsi de farklı bir anlam ifade eder. Yolcular için yıldızlar yol göstericidir. Kimilerine göre, gökyüzündeki küçük parıltılardan başka bir şey değildir. Bilginler için çözülmesi gereken birer sorundur. Benim işadamına göre onlar birer altındır. Ne var ki yıldızların hepsi sessizdir. Senin, tek başına, başkalarınınkinden çok farklı yıldızların olacak.."
"Ne demek istiyorsun?"
"Geceleri gökyüzüne baktığın zaman, ben bunlardan birinde oturduğum için ve bunlardan birinde güldüğüm için sana bütün yıldızlar gülüyormuş gibi gelecek. Senin yıldızların, gülmeyi bilen yıldızlar olacak!"
“Çaresizlik duygusuyla yeniden buz gibi
oldum. Bu gülüşü bir daha hiç göremeyecek olmaya dayanamayacağımı anladım. Benim için çölde taze bir su pınarı gibiydi gülüşü.”
"İnsanlar şu gerçeği unuttular, ama sen unutmamalısın: Evcilleştirdiğimiz şeylerden sorumlu oluruz. Sen de gülünden sorumlusun.." Küçük Prens unutmamak için tekrar etti:
"Gülümden sorumluyum.."