İki gündür siyasi alıntı atmıyorum kocam beye söz verdiğim için elim ayağım titriyor. Yoksunluk krizlerine giriyorum. Sigara gibi. Siyasi kitap okumayanlar ne okuyor çiçek böcek edebiyatı falan mı? Ay ben nasıl alışacağım buna ya 😬😬😬 Sanki günlük hükümete sataşma dozumu almazsam ölecek gibiyim.
Patlama noktasındayım. Kocam sen de elini çabuk mu tutsan acaba? 🙄
Şu kadın gibiyim temsili.
youtube.com/shorts/HNb1lkxC...
Off çok zor!!!
Tarih edebiyat paylaşayım bari o güne kadar.
Bir iki tane abartmadan paylaşsam.. Kızar mısın ki?
Tamam tamam şansımı zorlamayım.
Bari buna da bi işaret bıraksan günlük bir iki tane paylaşmamda sakınca yoksa 💚 bırak.