“Bence insan bir inanç sahibi olmalı ya da bir inanç aramalıdır kendine. Yoksa yaşamı boştur, bomboş… Yaşamak ve turnaların neden uçtuğunu, çocukların neden doğduğunu, yıldızların neden gökte olduğunu bilmemek… İnsan ya neden yaşadığını bilmeli ya da her şey saçma…”
İnsanlar mı? Sanırım onlardanaltı yada yedi tane var. Yıllar önce görmüştü. Ama kim neler şimdi neredeler? Rüzgarla sürüklenmiştir.Kökler yok, yaşamları güç oluyor bu yüzden.