Bugün eski okuluma. Yani ortaokulu okuduğum okula gittim. Eskilerden kalan sadece 2 öğretmenim vardı. Beni gördüklerinde inanılmaz mutlu oldular . Ve bana "öğretmen olmanın en güzel tarafı yıllar önce ders verdiğimiz öğrencilerimizin bizleri unutmayıp, yanımıza gelmeleri" dediler. " Ben sizleri nasıl unutabilirim ki hocam? Ben okulda sadece öğretmen değil, öğretmen + abi, Ablalar kazandım" dedim. Onlarda "o halde bir daha ki gelişinde polis okulunu kazanmış, ve üzerinde üniforma ile gelemeni diliyoruz" dediler. Ve herşey için teşekkür edip, 2023 yılında üzerimde üniforma ile tekrar gelmek üzere çıktım.
Not: öğretmenlerimizi unutmayalım. Ufacık bir ziyaret ile onları mutlu edelim.🍁