Z kuşağına girdiğim için oy vs. konusunda ;siz doğru düşünemezsiniz bu ülke şunları bunları yaşadı diye diye ülkenin geçmişini anlatan , siyasi görüşünü dayatmaya çalışan bir kesim var çevremde …(((her iki tarafta da )))🤭((görüşümü arkadaş ortamım dışında asla belli etmem ama herkesin bana laf anlatası var herhalde 🤭)) 🤷♀️ve seçim yaklaştıkça her yerde maruz kalmaya başladım…(((Biraz önce öğretmenler odasında da maruz kaldım mesela 🤭)))
Sizler lütfen Z dediğiniz kuşağa bunu yapmayın‼️. Onlar her şeyin bilincinde; okuyor, araştırıyor ve zaten içinde büyüdü 🤭İlk kez oy kullanacak insanları;
Rahat bırakın artık ‼️‼️🌸
Korkmayın korkmayın 🤭bizim gücümüzle hiç kimse koltuktan aşağı düşmez , hiç kimse de koltuğa çıktığında tepinmez 🤷♀️siz kendi kuşaklarınıza laf anlatın diyerekten konuyu kapatıyorum artık 🤭
🤷♀️bıktık ama yaa🤷♀️