ogretmengineer

ogretmengineer
@ogretmengineer
Ben de dayandım zaten; bekledim, her geçen günü sayarak bekledim…
Acaba bu kainatta yerle göğün birbirine kavuşmadığı bir taraf yok mu? Alabildiğine sonsuzluğa doğru giden bir taraf...
Sayfa 87·Kitabı okudu
Reklam
Bugün canım insan yüzü görmek istemiyor; geniş, uçsuz bucaksız bir şeye... Ve sana bakmak istiyorum!
Sayfa 87·Kitabı okudu
Bu öyle bir kelime ki, doğuyor ve doğuşuyla beraber kemali de içinde getiriyor. Sizi seviyorum... Başka ne söyleyeyim?
Sayfa 81·Kitabı okudu
Daha iyi, daha aydınlık bir yere varılacağına inanılmadan nasıl olur da bu yol yürünür?
Sayfa 77·Kitabı okudu
Kimisi gençliğine mağrurdur; kimisi ihtiyarlığına ve tecrübesizliğine dayanıp böbürlenir; kimisi eskiden neydim diye övünür; kimisi ileride neler olacağını ihsas ederek itibar kazanmak ister.
Sayfa 73·Kitabı okudu
İnsan
Reklam