ogretmengineer

ogretmengineer
@ogretmengineer
Ben de dayandım zaten; bekledim, her geçen günü sayarak bekledim…
Ne iyilik sonsuza dek sürer ne de kötülük.
Sayfa 123·Kitabı okudu
1000k
Reklam
Saat birden on ikiye kadar gider, bundan ötesi insanlara ait fikirlerdir.
Sayfa 121·Kitabı okudu
1000k
Sonsuzluk daima fazlasıyla uzun bir süredir.
Sayfa 120·Kitabı okudu
Eğer tümüyle insanca yaşayamaz durumdaysak, en azından tümüyle hayvanca yaşamamak için elimizden ne gelirse yapmalıyız.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Kör olmak ölü olmak değildir. Evet ama ölü olmak kör olmaktır.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Reklam