ogretmengineer

ogretmengineer
@ogretmengineer
Ben de dayandım zaten; bekledim, her geçen günü sayarak bekledim…
Hâlâ çok işimize yarayan bir şey varsa o da ağlayabiliyor olmamız, ağlamak bizim için bir kurtuluştur, öyle durumlar vardır ki ağlayamasak ölürüz.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Reklam
Onlar için körlük, sıradan karanlıklarla çevrili halde değil, görkemli bir ışığın içinde yaşamaktı.
Sayfa 94·Kitabı okudu
Dostluğum çok insanınki gibidir ama düşmanlığım öyle herkesinkine benzemez.
Sayfa 55·Kitabı okudu
1K
Tanrı aşkına, körlük bulaşmaz ki, ölüm de bulaşmaz, yine de hepimiz ölürüz.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Zayıflığımızı göstermek istemediğimizde böyle yaparız. İyiyim, deriz ama aslında ölüyoruzdur.
Sayfa 40·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam