Kendimiz sandığımızdan çok daha zenginiz; ama bizi oradan buradan alarak dilenerek yaşamaya alıştırmışlar: kendinizden çok başkalarından faydalanmaya zorlamışlar bizi.
Hayatınız nerede biterse, orada tamam olmuştur. Hayatın değeri uzun yaşamamızda değil, O iyi yaşanmasındadır: öyle uzun yaşamışlar var ki, pek az yaşamışlardır. Şunu anlamakta geç kalmayın: doya doya yaşamak yılların çokluğuna değil, sizin gücünüze bağlıdır. Her gün gittiğiniz yere hiç bir gün varamayacağınızı mı sanıyorsunuz!