Amerika'nın küçük bir kasabasında geçen güzel bir roman.
Amerikan kültüründe var olan ırkçılığı, siyah beyaz ayrımını küçük bir kızın ağzından okuyoruz. Bunun yanında kitaptaki karakterlerle başka sorunlar da ele alınmış. Okurken düşündürüyor insanı, o yıllarda yaşayan insanların hangi düşünceyle hangi zihniyetle kendi ırkından olmayanlara bunları reva görmesini.
Romanı kızın ağzından okurken aynı zamanda da onun gelişimini insanlara saf ve masum bakış açısını görüyoruz bu da kitabın bir başka güzelliği.