Üzerimde artık çok farklı bir farkındalık var. Yani şu farkındalık aslında ruhumla beraber bedenimi de özgürleştiriyor. Çok farklı bir boyut. Böyle rahatladım ben beee. Üstümden yük kalktı anam babam. Ne güzel bir duyguymuş. Her şeyde mükemmel olmayacaksın. Güzel olmak zorunda değilsin. Nasılsan osun. Varlığın yeter. Olacaksa olacak olmazsa salla gitsin. Oh beeee
Duygu ve Düşünce
Şimdi sen öyle deyince öyle oldu. Hepimiz çıplak gezelim böylece aramızdaki kafası sadece cinselliğe çalışan sıkıcı tipler sapık damgası yemekten kurtulsun. Oh beeee yarınlar bizim. Uzaya çıkmamıza az kaldı. İkinci nokta: Doğanın bizi hayata bıraktığı haliyle kalmak gelişmemektir. Bir üst basamağa geçememektir. Başlangıç noktası çıplaklıksa ve bunu savunuyorsak gram ilerlememişiz demektir. Üçüncü nokta: bazı hayvanlarda dahi mahremiyet duygusu vardır. Yani eksik bilgi Dördüncü nokta: Bazı hayvanlar dışkısını olduğu yere yaparken bazıları toprakla örtüyor. Doğadan örnek verirken niye hep cinsellik ve çıplaklik üzerine veriliyor? Kaka üzerinden niye örnek verilmiyor. Bence herkes olduğu yere bıraksın çünkü doğa bizi öyle şeeetmiş ajhajajsjan

Mr. M.K.

@EnistenizMesutK
·
Doğanın amacı insanın utanç duymasını sağlamak olsaydı o zaman hiç şüphesiz ki insanı çıplak yaratmazdı. Bizden daha az uygar pek çok topluluk çıplaktır ve bundan hiçbir rahatsızlık duymazlar. Giyinme alışkanlığının temelinde kötü havalar ve kadınların süse yatkınlığı olduğundan şüphe edilmemelidir.
1K
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Kaptan
🕊 Kuşluk vakti; Sabah ezanı okunmadı henüz, ama sen! Yine ayakta, yine hazırsın O poyraza karşı dimdik, adam gibi durmaya! Geminle; Neler yaşadın?...adınıda “Sılam” koyduğun! Heyyyy gidi yıllar heyyy!.. Soğuk demedin, ıslak demedin, Okyanusa karşı boğulurken ama ölmeden... Keskin bir bıçaktı kimi zaman esen rüzgar, ne karın yağışı belliydi, nede yağmurun, puslu gecelerde! Dinmek bilmiyordu kimi zaman... o lanet olası fırtına! Oh beeee! Diye rahatlardın hep Kaptan! Güneşi ufkunda gördüğün zaman, okyanusu kaplayan, parıldayan ışığı... sarı, kırmızı... yanar dağ misali! Kaptan! Üç yıl oldun gideli... belki de dört...bana göre bir asır...! Rotan daha nereye kadar gidecek; ne zamana kadar o yaşlanmış yüzünde, derin çizgilerini saklayacaksın!?... Gel artık!.. Kal bir vakit sılanda, hasretin dinsin... vuslat yıldönümü artık. Özletme kendini, özledik yeterince... Çağlayan şu yüreğimizde! Bizde kavuşma vakti... ya sende?!... Kaptan!!!?? 🙋🏻‍♀️🖊🌾🍃
Şiir
oh beeee
Birine acı çektirmek istiyorsan anlama onu; anlaşılmama zehrini içir, anlaşılamama okunu sapla. Daha da kanırtmak, köpürtmek, ruhunu nefessiz bırakmak istersen de sürekli yanlış anla. Bunlarla ölmeyeni artık kolay kolay kimse bir şey yıkamaz...