Sonu yok ki Pina İnan hep aynı. Yarım kalanlar. Fırlatılıp atılan yaşamlar, Kırılıp dökülen yapraklar. Sonsuz gökyüzü altında, Vefayı kuşlar alıp gitmiş. Bitti.
İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey , hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...
belki başka bir zamanda
başka bir yerde yine yan yanayızdır ne bilim
o umut bile yetiyor bazen valla
eğer ben evrenden evrene gezerken deli gibi arayıp
bulamasaydım Leylayı ?