R

R
@ohayopoco
İçi kara kış, dışı baharın ılık esintisi
Daha önce hiçbir zaman, varoluşumun en hararetli saniyelerinde bile bu şeylerin gerçekten var olduklarını, onların yaşıyor olduklarını, ve benim yaşıyor olduğumu, onların yaşamalarının ve benimkisinin bir ve aynı olduğunu, tam olarak da o büyük ve muhteşem, yeterince mutlu hissedilmeyen yaşamın sevgiyi, teslimiyet içinde olanları kucakladığını böylesine güçlü hissetmemiştim
Sayfa 105
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fakat hiçbir kıpırdanma yoktu ve ben kendimi, ışığın asla içinde bulunmadan süzülerek geçip gittiği camdan bir nesne gibi hissettim.
Sayfa 18
Alıntı