Yağmur

Yağmur
@oilmur
Bir şeyler kötü geçebilir. Önüne bak, siktir et! mesaj kutuma şiir bırakabilirsiniz
Polis
Polis Akademisi
Gaziantep
131 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Kuyruğu dik tutmak lâzım
Şu felaket içinde de ben, mutluluk içindeki senden daha fazlasına sahibim!..
Reklam
00:47
Herşey geçecek merak etme! Çiçek açmak için önce gömülmek gerek.
Ne saçma. Hiç olmamış bir şeyin, altüst olmuş umutlarımın, hayallerimin ve tadı kaçan beklentilerimin yasını tutmak.
Bir insan neden kendine bu acıyı yaşatır ki¿
Doğum sancısı, 20 kemiğin kırılmasına bedeldir.
Reklam