O Kan Asl An

O Kan Asl An
@okanaslan2103
Hem söylemekten hem de dinlemekten yoruldum ...
fin-an'ssss
ön lisan'ssss
AnaKara
2 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
Bu kadar kolay mı? Ciğeri dağlamak,yüreği yakmak, Ne bir umudum kaldı ne de hayalim... Tek isteğim artık toprak olmak Ş.M
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hasret
Dirhem dirhem yanmak, Yavaş yavaş tükenmek, Ekmeği suyu unutmak, Uyumak,uyanamamak. Uyanmak,uyuyamamak. Yani ölmektir hayata sarılmak. Ş.M
Şiir
Hakikaten çok doğru. Fetva veren hadsiz kimdir?

Şah Murad Ömer Sezgin

@omerinsezgisi
·
Bazen yorulur ya İnsan, Ben de yoruldum sen gibi. Yari terk etmekte nedir? Ruhsuz beden misali. Yar başımda tacım, Gözümde nurum ise, Fetva veren iblis kim ki? Alıntı Ze.MuM.Ze
Deliydi biraz,biraz da asiydi Welat.Doğduğu topraklar mı O'na benziyordu. Yoksa kendisi mi almıştı her şeyini kadim topraklarından,pekte bir önemi yoktu aslında... Çorak dağların arasında süzülen bir nehrin kıvraklığı gibiydi zekası.Cesurdu fakat korkuları bastırmış,susmuştu. Güleçti yüzü.Hayatı seviyordu. Ama istediği hayatı yaşamıyordu.Hep bir Serzeniş,hep bir gizli öfke büyürdü yüreğinde ince ince.. (Welat'ın Aşkı- Deneme) Alıntı ömer sezgin
Gel
Gel! Ne vakit istersen, O vakit gel! Er gel. Ya da geç, Sen seç. Mühim olan gözlerimi yola diken O heyecan ile ümitlendiren, Yoluna kitleyen sevdan ile beklememdir Mühim olan bekleyişlerin en güzel haliyle bekletmendir. Vakti Sen daha iyi bilirsin. Asırlar sonra da olsa beklerim. Ömrümüz vefa etsin yeter ki; Yalansız,riyasız olsun. Ak olsun yüzün Pak olsun gönlün Dilin latif, Ruhun üryan olsun. Gönülden olsun gelişin. Dost diliyle, Can eliyle Yar sevgisi ile gel. Yaradan aşkına gel. Dedim ya, Ne vakit istersen o vakit gel. Sen yine de gelirken bir ekmek al. Çorba yapmıştım.