Umut,Zeynep’i ilk kez Ahmet’in yanında,okul çıkışında görmüştü.Görür görmez “İlk görüşte aşk” klişesinin bütün teatral etkilerini yaşamış,beyninden bazukayla vurulmuştu sanki.Onu ilk gördüğünde midesinden bir yanma,tüm hücrelerinde bir uyuşukluk hissetti.Kalbi göğüs kafesinin dışında atıyormuşçasına gürültülüydü sanki.Nietzsche okuyan bir imamın dehşeti içindeydi.Kızın güzelliği karşısında kendini iskorpit balığı gibi çirkin hissetti.. (Sentetik Mutluluk)