Öncelikle keyifli bir kitap, bu keyif fikirleri doğru yoğunlukta vermesinden kaynaklı. Bir felsefe kitabı okumak zordur lakin elimizdeki kitap fikirleri derinlemesine işlemek yerine her fikre kapıyı açıp ufak bir bakış atıp konuyu kapatmaktadır. Sonuç olarak eğer felsefi fikirlerden konuşulan ortamlardaysaniz bu kitap sizi o ortamda konulari anlamaniz bakimindan rahatlatacaktir lakin bahsettiğim gibi konular son derece basit duzlemde ele alinir yani kitabı okumaniz sizi felsefe konularina hakim biri yapmaz.