Kendini, hayatın özünü arayış üzerine bir roman.
Ödüllü ve çok fazla övülen bir roman olması sebebiyle merak edip okudum. Ancak fazlasıyla yüzeysel, derinlikten yoksun ve açıkçası sıkıcı bir kitaptı. "Ferrari'sini Satan Bilge" tadında ama asla yanına yaklaşmayacak bu romanda insanlar bu kadar övecek ne buldu anlamadım. Oku beğen geç hadi, ama övüp yüceltilecek bir roman asla değil, fazla abartılı popüler etkileşim amaçlı yapılan övgüler sanırım.
İyi okumalar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"... sessiz bir yürekle, bekleyen, dışa açık bir ruhla, içinde tutkulara, isteklere kulak vermeyi öğreniyordu, yargılara, görüş ve düşüncelere yer vermeden."