Büşra Ödemiş

“ Onu düşünelim, anne, ama ondan söz etmeyelim.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Zamanı öldürmek. Ne aptalca bir tabir. Zamanı öldürmemize falan gerek yok, o zaten bize ihtiyaç duymadan geçip gidiyor”
Ütopyaları öldürdüler, şimdi distopyalar çağındayız.
Mutluluk ya geçmişte kalır ya gelecekte düşlenir.
Agnes yerleri süpürmeyi anlamsız buluyor. Nasılsa yine kirlenecek. Yemek yapmayı da anlamsız buluyor. Pişiriyor, yeniyor, sonra da, biraz zaman geçtikten sonra, tekrar yiyorlar.