Tanrı bana şöyle dedi: ‘Şu üç kelamı öğren. İnsanda ne var? İnsana ne verilmemiştir? İnsan neyle yaşar? Bunları öğrenince yine göğe döneceksin.’
İlk kelamı düşündüm: İnsanda ne var? Öğrendim ki insanda sevgi vardır. Tanrı’nın bana söylediklerini keşfetmeye başlamamdan memnun olduğumu hissettim ve ilk kez gülümsedim.
İnsana ne verilmemiştir? İnsana, neye ihtiyacı olduğunu bilme yetkisi verilmemiştir.
İnsan neyle yaşar? Her insanın kendisi için kaygılanarak değil, sevgiyle yaşadığını öğrendim.
Bütün insanlar, kendilerini düşünüp kolladıkları için değil, içlerindeki sevgiyle yaşarlar.”