"İnsanların yalan söylemesi içim bir gerekçe görmediğinden, onlara inanmakta güçlük çekmiyordu. İnsanlara inanmadan, onlarla birlikte olmamın mümkün olmadığını sanıyordu. İnsanlara inanmadığı zaman, onlardan kaçıyordu."
"Benim de herkes gibi kaygısız, sevinç dolu bir yaşantıya hakkım yok mu?"
"..ben de herkes gibi günlük sevinçlerin, heyecanların akışına kapılıp gidemez miyim?