Öncelikle merhaba kitabın bu kadar yıl önce yazılmış olmasina rağmen ne kadar objektif ve bilgi içerdiğine şaşırdım. Konusuna gelecek olursak dünyada varolan hükümdarliklar ve bu hükümdarlıklarin nasil kazanildigi , bir hükümdar da olmasi gereken özellikler, hükümdar ve askerler ile ilgili bilgi içeriyor dili oldukça sade asla sıkmaz ama konusuna sadece ilgi duyanlarin okumasi gerektigini düşünüyorum çünkü bir zaman sonra sıkıyor benim
Siyasete ve Tarihe ilgim olduğu için sıkılmadım ama o tarihlerde bu kitabi yazmak gerçekten çok çok kıymetli birşey yazarın okuduğum ilk kitabiydi ve son olmayacağını düşünüyorum .