eneshan

eneshan
Metro pencerelerinin dışındaki karanlığı ve kimsenin birbiriyle konuşmamasını severdim.
Sayfa 179·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Benim yerim karanlıktı; karanlığı hak ediyordum.
Sayfa 173·Kitabı okudu
Edebiyat
Bazen acının geçtiği anlar oluyor ve Tanrım, içim öldü, diye düşünüyorum. Bende onunla öldüm.
Sayfa 171·Kitabı okudu
Edebiyat
Anksiyete atakları çok sık rastladığımız şeyler. Hele yeni annelerde. Bu çok normal.
Sayfa 158·Kitabı okudu
Psikoloji
Annelik böyle bir şey; sadece şu an var. Şu anın çaresizliği, şu anın rahatlaması.
Sayfa 150·Kitabı okudu
Edebiyat