okurhanımefendi

okurhanımefendi
@okurhnmfnd
Bana soruyorlar: "Sürekli yalnız olmaktan bıkmıyorum musun?" Cevabım: "Yapacak çok işim var. İki şahin eğitmem gerekiyor. Ve iki kartal. İki tavşan sakinleştirmek ve yılanı eğitmek. Eşeği motive etmek ve aslanı evcilleştirmek." Diyorlar ki; "Ama senin etrafında hiç hayvan göremiyoruz?" "Hani neredeler?" Cevabım: "Onlar içimizde yaşayan hayvanlardır. Anlatayım size! "İki şahin gördükleri her şeye saldırıyor. İyi - kötü, faydalı- zararlı. Onlara ayırt etmeyi öğretmeliyim. Çünkü onlar benim gözlerim." "İki kartal dokundukları her şeyi mahvediyor, yaralıyor, parçalıyor.Onlara hizmet etmeyi ve zara vermeden yardım etmeyi öğretmeliyim.Çünkü onlar benim ellerim." "Tavşanlar her zaman kaçar, korkar ve saklanır. Onları sakinleştirip, zor durumlarla başa çıkmayı öğretmeliyim, beladan kaçmayı değil. Çünkü onlar benim ayaklarım." "En zor kısım yılanı izlemek. Sıkı bir kafeste, güvenli bir şekilde kilitli olsa da, her zaman saldırmaya, sokmaya, yakın olan herkesi zehirlemeye hazır. Bu yüzden onu takip edip, disiplinli olmalıyım. Çünkü bu benim dilim." "Eşek herkesin bildiği gibi çok inatçı, sonsuza kadar yorgun ve işini yapmak istemiyor. Bu yüzden ona şükretmeyi ve akışta olmayı öğretmeliyim. Çünkü bu benim vücudum." "Ve sonunda kral olmak ve herkese emretmek isteyen bir aslanı evcilleştirmek istiyorum.Gururlu, kibirli ve dünyanın kendi etrafında dönmesini istiyor. O aslanı terbiye etmeliyim. Çünkü bu benim nefsim/egom." "Gördüğünüz gibi yapacak çok işim var." VESSELAM...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

okurhanımefendi

, şu anda okuyor
%6 (22/352 syf.)
George Orwell
8.5/10 · 200,3bin okunma

okurhanımefendi

, bir kitap okudu
8/10
·152 syf.·
21 saatte okudu
·
Okunma: 02 Mayıs 2026 07:00
·
2026 1. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma