Kendi cahilliğinin sınırlarını idrak edemeyen, fakat bildiklerinin engin bilinmezlik denizinde bir damla kadar önemsiz olduğunu kavrayabilen bir adam...
ig:calal.mir
Yolculuk etmenin en iyi yanı gitmektir, bir yerden başka bir yere. Nereden nereye olduğu pek de önemli değil.
Yolculuk etmenin en kötü yanı da varış yerine hep kendinle gitmendir. Nereden nereye olduğu pek de önemli değil