Ah o ilk yıllar! Bir başka adam olarak tanıdığım Ahmet'in içindeki canavarın henüz uyuduğu her zaman hayalini kurduğum gibi kadınsı inceliklere sahip ama sağlam bir erkek olduğunu düşlediğim yıllar.
Hepimiz içimizde, gizli nazik davranışlarla üstü örtülen ama bir tehdit algıladığımız zaman hemen o keskin dişleriyle ortaya çıkan bir timsah taşıyoruz.
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman bunu yazan keşke çok yakın arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.