Yazardan okuduğum ikinci kitap ikisi birbirinden çok farklı, yazarın çok yönlülügünü ustalığını göz önüne seriyor veronikanin duygu durumu ve yaşadıkları üzerinden hayata yönelik imgelemeleri soyutlamalari eşsiz ve harikaydı ,düşündürürken sorgulatti.