Erhn Trgt

Hiçte normal karşılamıyor
Galiba, sevdiğimiz kişiler mütemadiyen kırıp parçalasın diye kalp taşıyoruz. Bunu bilmeli, kabul etmeli ve normal karşılamalıyız.
Edebiyat
Reklam
Dünyaya bahar her sene yeniden gelir,fakat insanın baharı geri gelmiyor.
Edebiyat
Sadistten şefkat, narsistten sevgi, paranoyaktan huzur bekleriz ve hüsrana uğrarız. Tamam. Peki bize kayıtsız birinden ne umabiliriz? Hiç
Edebiyat
Çalmak, servet yığmak onlara yetmezdi. Fakirin alkışı, duası ve gözyaşı da lazımdı.
Edebiyat
Ah aşağılık insanlar! Nefret eder gibi seviyorlar…
Edebiyat
Reklam