Bu alıntıyı paylaşırken düşüncelerim bu alıntının tamamen zıt yönündeydi. İnsan üzgünken, acı çekerken bu durumun sanki hiç bitmeyeceğine inanıyor. O ana göre geleceği düşünmeye başlıyor. Oysaki belki birkaç saat sonra hayatının en mutlu anını yaşayacak. Bu yüzden her ne olursa olsun acının sizi yok etmesine engel olmalısınız. Anlık duygular ya da uzun vaadede hayatınıza yansıyacak acı gerçekler sizin mutluluğunuza engel olmamalı.
Sıla
@okuyucu20
·
Nora hayatı olduğu gibi kabullenmiş gibiydi; kötü bir deneyim yaşandı diye bütün deneyimlerin kötü olması gerekmiyordu.
Güçlü olmak zorunda değilim.
Zaten ben çocukken de böyleydim.
Kolay üzülür kolay gülerdim.
Biraz büyüdüğüm zaman
Birileri bana güçlü olmam gerektiği konusunda
Bir kamyon dolusu öğüt verdi.
Güçlü olursan seni ağlatmazlar, dedi.
Oysa insan ağlamadığı zaman da kendini kötü hissederdi.