...her defasında odada oturmuş camın dışındaki yağmuru seyreden biri gibi hissettim kendimi;doğrudan yakınımda olan şeylerle bile aramda camdan bir duvar vardı ve kendi irademle onu yıkacak gücü bulamıyordum.
O an içimdeki donuklaşma sürecinin ne kadar ilerlemiş olduğunu birden görüverdim.Hiçbir yere tutunmadan,akan suyun üzerinde kayar gibi yaşıyordum ve bu soğuklukta ölü,cesedimsi bir yan olduğunu gayet iyi biliyordum.