Çevremizdekilere karşı davranışlarımızda dikkatli olmamız gerek. Çünkü her ölüm geride kalan bir avuç kimseye öyle düşünceler miras bırakır ki yapılabilecekken yapılmamış, unutulmuş, boş verilmiş şeyler... Onarılabileceği halde onarılmış kırgınlıklar, giderilmemiş eksiklikler insan için bunlardan daha acı bir düşünce olamaz! Hiçbir pişmanlık iş işten geçtikten sonra duyulan pişmanlık kadar acı değildir. Kendimize acıdan korumak istiyorsak bütün bunları vaktinde anımsayalım...