"Beğendiğiniz bedenlere hayalinizdeki ruhu koyup aşk sanıyorsunuz" der Shakespeare. Kız çocuğunun, genç kızın, annenin ve hayat kadınının aşkı da böyle bir şeydi. Kadın adamı hayatı boyunca çok sevdi çünkü onu tanımıyordu. Adam düşüncelerde yaşıyordu. Kadın aslında adama değil, onun kendi kafasındaki düşünce haline aşıktı. Sonra ne mi oldu?
Klasiktir. Kadın kibrit, adam kibrit kutusu. Kadın yandı bitti, adamda bir kibrit çiziği.
Aşk tek kişilik yaşanır zaten. Hep bir taraf daha çok sever. Sevilen taraf sevenin aşkına aşık olur. Karşılığını vermeye çalışır sadece. Borçlarını kapatır.