Bazen; ne yaparsan yap olmaz... Hayat hükmünü vermişse bir defa Beyhudedir tüm çabalar, çırpınışlar. Göç eder; lügatından renkli cümleler Ve aşinadır artık kalemin olmaz'a Kağıdında hep; hüzün kokan satırlar.!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlık paylaşılmaz.. * Paylaşılsa yalnızlık olmaz. Özdemir Asaf
Şiir
Neden kırmızı çizgi mor olsa daha iyi olmaz mi ?
Fransız ihtilalinin 586. yılını şehvetle anıyoruz.
Güven bir kez kırılır, bin kez özür dilense de eskisi gibi olmaz.
“Zahmetsiz rahmet olmaz.” derler…
Güzel olan her şeyin bir bedeli var... Her sefanın bir cefası, her başarının bir emeği… Tefekkür edince hayattaki birçok şeyin insandan bir çaba beklediğini görürüz. Yemeği yutabilmek için bile çiğnemek zorundasın. Bahardan önce kışı yaşarız mesela… Sabahın aydınlığına kavuşmadan geceyi… Bir anne, bir bebeği kucağına almadan önce sancısını çeker. Bir eser meydana getirmeye niyetlenen göz nuru döker, bir sanat öğrenmeye çalışan zorluğuna sabreder. Filizlenip yeşermek, çiçek açmak isteyen tohumlar da sıkışıp kaldıkları toprağın karanlığından ışığa ulaşmak için çatlamak zorundadır. Başarılı bir öğrencinin arkasında da nice zorluklar, nice rağmenler, nice fedakârlıklar ve tekrar tekrar denenen yollar vardır. İnsan, güzellikler için bedel ödemeye razı olmalı… Zira emek verilen şeylerin değeri de başka olur. #yks #yks2027
1000Kitap