olovo

olovo
@olovo
…Çok şükür aşığım. Bana öyle geliyor ki bir tek insana, yüz milyonlarca insana, bir tek ağaca, bütün ormana, tek bir düşünceye, bir çok düşünceye ve fikre aşık olmadan yaşamak, yaşamak değildir. Nâzım Hikmet
Ah be çocuk, nasıl dokunur insanın içine senin kimsesizliğin...
Hayat ve İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Canı hiç yanmamış bir insana, can yangınını anlatmak ne kadar ZOR!
Hayat ve İnsan