olovo

olovo
@olovo
…Çok şükür aşığım. Bana öyle geliyor ki bir tek insana, yüz milyonlarca insana, bir tek ağaca, bütün ormana, tek bir düşünceye, bir çok düşünceye ve fikre aşık olmadan yaşamak, yaşamak değildir. Nâzım Hikmet
yalnızk, bir hayalin peşinden koşup doyurulmayan arzular demekti.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir devle­ti ve yönetimi tanımak ve istikbalinin ne olduğunu bilmek istersen o ülkede kaç tane namuslu, masum insanın hapiste olduğuna ve kaç suçlu ve kötünün serbest dolaştığına bak­man yeterli.
Sayfa 105·Kitabı okudu
ne isem oyum ve insan kendi olmaktan kurtulamaz...
Sayfa 101·Kitabı okudu
en iyisi insanı hikayesini dilediği gibi anlatması için serbest bırakmaktı.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Gerçek, onsuz yaşayamayacağımız bir yalnıştır