Merhaba Olric!
Şuan farkettim de burası benim dijital günlüğüm olmuş. Ne de güzel olmuş 5 yıl öncesi kendimle sohbet eder gibi oldum.
Bitti Olric! Bütün puzzleler ait olduğu yerde. Hasretini çektiğim beyefendiyle kavuşmaya günler kaldı. Bütün yazdıklarımın tek sahibi o idi. Övmelere doyamadiğım. Onu anlatmaya değer mantıklı sözcükler bulamadığım kişi yanımda olucak. Hayatıma layık bir insan o. E böyle değil mi zaten paylaşmak.Ama çok önemli bir değermiş. Düşünsene Olric. "Hayatını paylaşmak." Bir oyuncaktan,bir jöleli kekten çok daha fazlasıymış. 6-7 yaşlarında ki ben çok severdim paylaşmayı hiç düşünmezdim, tereddüt etmezdim bunu yaparken. Ama bu yaşlarımda düşündüm, düşündüm... Haklıydım çünkü. Hayatımı paylaşacaktım, ömrümü,yıllarımı. Her defasında hayrete düştüm hayatımı benimsemesini. Evet o insan bunu hak ediyor.