sanırım uygulamada yapılan son güncelleme ile 'yeni okur'luk kalkmış.. şu an sadece okur, sıkı okur kategorileri var.. kaldı ki bu iki kategori arasında birinciden ikinciye geçiş de oldukça kolay.. sıkı okur olmak için, -yedi ve üzeri okur puanı olmalı, -uygulamaya kayıt süresi otuz gün ve üzeri olmalı, -üç ve üzerinde kitap incelemesi olmalı, -on beş ve üzeri kitap alıntısı olmalı, -okunan kitap sayısı yirmi ve üzeri olmalı.. uygulama kullanıcısının sıkı okur olması için önündeki -bence- tek geçici engel uygulamaya kayıt süresinin otuz gün olmasını beklemek.. bunun dışında diğerlerinin hepsini aynı gün içerisinde yapabilir.. bunu neden belirttim, şunun için; uygulamada -sanırım- son güncelleme sonrası uygulama özellikleri hususunda sıkı okurlara tanınan haklar, verilen özgürlükler şu şekilde, -sayılar günlük bazda- -içerik resmi yükleme - 150, -okur etiketleme - 50 -mesaj isteği oluşturma - 25 -mesaj resmi gönderme - 700 -sesli mesaj gönderme - 400 -vidYolu mesaj gönderme - 150 -yorum yapma - 600 -okur takip etme - 500 -gönderi beğenme - 5.000 -gönderi tekrar paylaşma - 400 -gönderi alıntılama - 300 -profil resmi yükleme - 150 -iletiye resim ekleme - 150 -vidYo yükleme - 20 -ileti paylaşma - 250

Grekov Kafkayevski

@Grekov_Kafkayevski
·
uygulamanın 'size özel' bölümüne, 'popüler' bölümüne, popüler bölümünün en yeniler, yükselenler, öne çıkanlar, ilgi görenler alt başlıklarına yarım saat bi' saat bakındım.. uygulama iyice 1000kitaptan 1000stagrama dönüşmüş.. neyse şiNdilik ara verip tekele gideyim.. konu özelindeki düşüncelerimi ilerSi günlerde daha detaylı yazarım.. ✍🥂
Felekten saadet çalınmaz cicim..
Karanlık cepheli aşka girilmez, Sel suyuna olta atılmaz cicim...
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gökyüzüne mezarlar kazmışlar, her doğan ölü bu memlekette. Mezar kazıcıyı bulursam soracağım uçmayı nerden öğrenmiş? Bu zanaati biz insanlara öğretmezse ona kendi şehrimde topraktan bir mezar eşeleyeceğim. Gökyüzüne olta atıp bekleyeceğim şimdi, umudum ve neşem de bu oltaya yem olsun.
kızın başına olta takıldı ahahaah. benim başıma gelse ağlardım ama arkadaşının düşmesi gibi yaşayınca komik değil ama görünce komik
Bir gün bir adam göl kenarında yürürken, küçük bir oltayla balık tutan birine rastlamış. Yanına gidip selam vermiş ve onun oldukça iyi balık tuttuğunu fark etmiş. “Daha büyük bir olta kullansan daha çok balık tutmaz mısın?” diye sormuş. Balıkçı gülümseyerek, “Sonra ne olacak?” demiş. Adam, “Daha çok balık satarsın, para kazanırsın.” demiş. “Sonra?” diye sormuş balıkçı. “Bir tekne alırsın.” “Sonra?” “Daha büyük bir tekne alırsın.” “Sonra?” “Ev alırsın, araba alırsın, hatta bir villan bile olur.” Balıkçı yine aynı soruyu sormuş: “Sonra?” Adam cevap vermiş: “Sonra rahat bir hayat sürer, göl kenarına gelip keyifle balık tutarsın.” Balıkçı gülümseyerek oltasını suya bırakmış ve şöyle demiş: “Ben zaten onu yapıyorum.”
...uyuyamayanların önünden çekilin; volta atsınlar hüzne, olta atsınlar gözyaşına, vira Bismillah.