neslihan

neslihan
@oltremare
Reklam
Eğer bir şeyi sevmediysem sevmedim demektir, o kadar. Şu güneşin altındaki hiçbir sebep sadece türdeşlerim çoğunluk olarak onu beğeniyor veya beğenilmesi gerektiğine inanıyor diye o beğeniyi benim de taklit etmemi gerektirmez.
İnsan içinde bulunduğu umutsuz koşullarda bazen bir zinciri bir saç teliyle koparabileceğini sanır.
Korkmayın; size uzun süre kin besleyecek kadar vaktim yok.
Manevi acının yanında fiziki acının ne önemi var?
Reklam