Ömer Candemir

Ömer Candemir
@omercandemir
Hayatta bir insanı bu kadar üzecek bir hadisenin mevcut olabileceğine o zamana kadar ihtimal vermemişti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu dünya dolandırıcılarla dolu zaten.İlle de paranızı almaları gerekmiyor. Yüreğimizi,ruhumuzu, duygularımızı,hayallerimizi çalıyorlar. Kimse farkında değil...
İnsan dediğin,arsız yaratık.Başına vuruldukça bir köşeye sinip oturacağına,dikiliveriyor olumsuzlukların karşısına;kafa tutuyor.
Büyük konuşmasın hiç kimse! "Böyle bir olay benim başıma gelmez!"demesin."Asla" diye başlayan cümleler kurmasın.Hiç ummadığınız bir anda,kapkara bir çukurun dibinde bulabilirsiniz kendinizi.
Hatırlamak istemedikleri yaşanmışlıkları vardır insanların.