Ömer

Ömer
@omerglnn
Izdırabın sonu yok sanma, bu alem de geçer, Ömr-i fani gibidir, gün de geçer, dem de geçer.

Ömer

, bir kitap okudu
10/10
·80 syf.·
Beğendi
·
2022 7. kitabı
Ömer Seyfettin
8.1/10 · 8,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şibumi, sıradan, olağan görünümlerin altında yatan gizli üstünlükleri anlatır. Şöyle düşün. O kadar doğru bir söz ki, cesaretle söylenmesine gerek yok. O kadar dokunaklı bir olay ki, güzel olmasına gerek yok. O kadar gerçek ki, sahici olmasına gerek yok. Şibumi demek, bilgiden çok anlayış demek. İfade dolu bir sessizlik demek. Kendini kanıtlama gereği duymayan bir alçak gönüllük demek. Sanatta Şibumi zarif bir basitliği ifade eder. Buna sabi denir. Felsefedeyse kendini wabi olarak gösterir. Büyük bir ruhsal rahatlıktır ama pasiflik değildir. Bir insanın kişiliğindeyse... nasıl söylemeli... Hakimiyet peşinde olmayan otorite mi? Onun gibi bir şey.
Alıntı
Bask Felsefesi
Her saat yaralar, sonuncusu öldürür.
Sayfa 357·Kitabı okudu
Alıntı

Ömer

, bir kitap okudu
10/10
·456 syf.·
Beğendi
·
11 günde okudu
·
Okunma: 24 Şubat 2022 18:48
·
2022 1. kitabı
Trevanian
8.5/10 · 9,5bin okunma