Ne Başaklar buğday verdi bu yıl, ne de gönlümüzün çiçekleri açtı, hep bir yokluk hep bir hüzün. Yaradan başağı açtırırda, gönlümüzü kurutanlar imtihanından haberdar mı.
“Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir. Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir"
Albert Einstein
Ne çok yaralandık.
Seveni de seviyorum diyeni de kanımızdan akıtmadan,acıtmadan, sancıtmadan
… incitmeden kimse gelip geçmedi. Her gelen bıçağıyla kör yarayı deştikçe deşti. Bizden korkmadınız da Allahtan’da mı korkmadınız.