Evveli yaşamadık sadece okuduk, Ademoğlu hiç akletmiyor, vehn heryeri herkesi esir almış, 5 yaşında açlıktan çocuk ölmemeliydi, seyretmemeliydik..
Suriye'de günahsız sabinin "Herşeyi Allah'a anlatacağım" dediği günden beri ziyandayız.."Size ne oluyor" ayetini unuttuk.
Alper temurî