ömer

"Beni zaten kimsenin anlamadığını, kim olduğumu ve beni şunu ya da bunu yapmaya iten şeyin ne olduğunu kimsenin bilmediğini hissederdim hep. Ve biliyor musun, eğer seni anlamıyorlarsa senden hesap da soramazlar."
Sayfa 171·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bir daha yitirmekten acı duyacak kadar sevmeyecektim hiç kimseyi.”
Sayfa 76·Kitabı okudu
“Neden? Neden geçmişte güzel olan bir şey, geriye bakarken çirkin gerçekleri gizlemiş olduğu için böyle dağılıp parçalanıyor?”
Sayfa 34·Kitabı okudu
“Tıp, hukuk, bankacılık… Bunlar hayatı sürdürmek için gereklidir. Peki şiir, romantizm, aşk, güzellik? Bunlar ise uğruna hayatta kaldığımız şeylerdir.”

ömer

, bir kitap okudu
10/10
·136 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 20 Mayıs 2022 00:00
·
2022 27. kitabı
N. H. Kleinbaum
8.8/10 · 33,2bin okunma